zondag 1 juli 2012

Een paar kaarten

Weer een paar kaarten die verstuurd en gearriveerd zijn. 


Patroon Ann's Paper Art A951. 
Knipvel ??? 
Garen Madeira 1170 en 1223. 
Stickers.


Patroon Chrissie 478. 
Knipvel Folieart 511. 
Garen Madeira 1021 en Mettler 5722. 
Stickers.


Patroon APA A947. 
Knipvel Helele Jolie CD10043. 
Garen Mettler 2152, 5722 en Madeira 1223. 
Nellie Snellen Mulitframes MFD 020. 
Chalk


Patroon A291-b en plaatje Stitching Sheets 22 Ann's Paper Art. 
Garen Mettler 9976 en 3536. 
Stickers.


Patroon Ann's Paper Art A410b. 
Knipvel ??? 
Garen Chrissie glitter 125 en 108. 
Stickers.


Patroon Ann's Paper Art A930. 
Knipvel ??? 
Garen Madeira 1170 en Mettler 2910. 
Stickers en plaksteentjes.


Bedankt alvast weer voor het kijken en voor de reacties die jullie bij mijn vorige kaart hebben achtergelaten. 

Fijn weekend allemaal. 

13 opmerkingen:

  1. Hallo José,

    Wat heb je weer leuke geborduurde kaarten gemaakt.
    Fijne zondag, Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen José, je kaarten zijn weer prachtig. Je hebt niet stilgezeten. Super hoor! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je ze allemaal weer prachtig gemaakt.
    Je hebt weer goed je best gedaan.
    Fijne zondag groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten allemaal,....

    Gr Marieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOW, das sind traumhaft schöne Karten, ich bin sehr begeistert...Kompliment!
    Liebe Grüsse und einen schönen Sonntag wünscht Bea/Mara

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stuk voor stuk weer kaarten die gezien mogen worden José !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. bedankt voor je reactie op mijn pijnbehandeling.

    de kaarten zijn prachtig.

    Sieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. WOW, José Deine Karten sind traumhaft schön geworden !!!!!

    Ganz liebe Grüße
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook ik ben gek op geborduurde kaarten en jij José maakt prachtige kaarten dus ga ik je nu volgen via Cindy ben ik bij jou gekomen je kaarten zijn prachtig een lust voor het oog.
    Groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. José your cards are adorable.
    hugs
    sharon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Joke

    Je maakt mooie kaarten zeg. Ik even niet vinden waar ik kon reageren. Ik ben ook pas met een blog begonnen. Misschien wil je eens komen kijken,
    janieskaartenwereld.blogspot.com zoals je kan zien ben ik volger van je geworden misschien wil je bij mij ook volger worden.

    Groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb per ongelijk Joke neergezet maar dat moet natuurlijk Jose zijn sorry.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deine Karten sind so wunderschön. Ich freue mich immer wieder solch tollen Fadengrafiken zu bewundern, auch in Kombination mit den 3D Bildern - herrlich.
    Lieben Gruß Gisela
    Vielleicht magst du ja mal bei mir schauen, ich mache allerdings keinen Kartenstickereien. :)
    CreativAtelier - Karten und mehr

    BeantwoordenVerwijderen