zaterdag 13 augustus 2011

Kaarten uit een boek











Een paar maanden geleden heb ik weer eens zo'n 3d boek gekocht en er pas een paar kaarten uitgemaakt. Ik heb ze niet helemaal klakkeloos nagemaakt, maar zo hier en daar de indeling iets veranderd en andere dingetjes toegevoegd of juist dingetjes weggelaten. Het is wel eens leuk tussen al het borduren door, kaarten uit zo'n boek te maken. Er liggen er nog heel wat die nog gemaakt gaan worden. Nu ga ik eerst weer borduren en dan binnenkort komen er nog meer kaarten uit het boek.


3 opmerkingen:

  1. Hoi Jose.
    Prachtige kaarten zijn het een lust om naar te kijken.
    Groetjes Hetty.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jose

    wat een prachtige kaarten, altijd leuk een beetje afwisseling

    fijn weekend en groetjes van Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hoi,
    Ik kwam jou net tegen op de blog van Marianne Design en oh oh ik ben zo nieuwsgierig dat ik maar eens kom kijken, je hebt een geweldig mooie blog,met goede inspiratie voor mij waar ik altijd iets mee kan doen.
    Ik ben dan ook volger geworden en zou het leuk vinden als je een tegen bezoekje wilt brengen en misschien volger bij mij wilt worden.
    Groetjes van Anja / Scrappingann

    BeantwoordenVerwijderen